Απολογία της Nintendo από τα επίσημα χείλη του πρόεδρου της, Shuntaro Furukawa. Όπως δήλωσε σε ένα πρόσφατο οικονομικό Q&A, η εταιρεία απολογείται για “όποιο πρόβλημα μπορεί να προκλήθηκε στους πελάτες μας”. Σημείωσε ότι η Nintendo “συνεχίζει να στοχεύει στην βελτίωση” όσον αφορά τα προϊόντα της.
Το πρόβλημα των Joy-Con δεν είναι καινούργιο. Είναι γνωστό και υφίσταται από τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας της νέας κονσόλας. Μέχρι σήμερα παραμένει ένα από τα συχνότερα topic στα φόρουμ των χρηστών του Switch. Η ανεπάρκεια των χειριστηρίων εντοπίζεται στην εντολή για κίνηση που δίδεται από αυτά χωρίς όμως ο χρήστης να έχει πατήσει κάποιο κουμπί.
Αναλυτικά η δήλωση του Furukawa:
“Σε ό,τι αφορά τα Joy-Con, απολογούμαστε για όποιο πρόβλημα μπορεί να προκλήθηκε στους πελάτες μας. Συνεχίζουμε να στοχεύουμε στην βελτίωση των προϊόντων μας. Από την στιγμή όμως, που το θέμα των Joy-Con είναι αντικείμενο ομαδικής αγωγής στις ΗΠΑ και είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη, θα θέλαμε να μην αναφερθούμε σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη ενέργεια”
Η ομαδική αγωγή κατατέθηκε ενάντια στην αμερικανική Nintendo τον Ιούλιο του 2019 εξαιτίας της δυσλειτουργίας των Joy-Con. Η εταιρεία, αμέσως μετά την κατάθεση της αγωγής, ξεκίνησε να προσφέρει δωρεάν επισκευή των δυσλειτουργικών χειριστηρίων και επιστροφή χρημάτων σε όσους πλήρωσαν προηγουμένως για αυτή. Τον Σεπτέμβριο η Nintendo κυκλοφόρησε το Switch Lite, μία μικρότερη εκδοχή του Switch ως κονσόλα χειρός. Στην συγκεκριμένη κονσόλα τα Joy-Con είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κι έτσι μία εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του, το Switch Lite προστέθηκε στην ομαδική αγωγή.
Φαίνεται ότι είναι η πρώτη απολογία της Nintendo για τα ελαττωματικά Joy-Con αφού το 2019 είχε δηλώσει: “Στην Nintendo, είμαστε περήφανοι για την δημιουργία ποιοτικών προϊόντων και συνεχίζουμε να κάνουμε βελτιώσεις σε αυτά. Είμαστε ενήμεροι για πρόσφατες αναφορές που αναφέρουν ότι μερικά χειριστήρια Joy-Con δεν ανταποκρίνονται σωστά. Θέλουμε οι πελάτες μας να διασκεδάζουν με το Nintendo Switch και αν οτιδήποτε δεν εξυπηρετεί αυτό τον στόχο τους ενθαρρύνουμε να επισκεφτούν το http://support.nintendo.com ώστε να τους βοηθήσουμε”
Είναι βέβαιο ότι πρόκειται για θετική εξέλιξη ότι η εταιρεία επιτέλους αναγνώρισε επίσημα το πρόβλημα. Αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα της αγωγής.
Ονομάζομαι Κωνσταντίνος και έχω σπουδάσει κινηματογράφο. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με το λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας. Είμαι παθιασμένος με την τεχνολογία και πάντα αναζητώ τα πιο πρόσφατα gadgets. Επιπλέον, είμαι εκπαιδευτής προσωπικού σε τεχνολογικά προϊόντα σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων. Αν μοιράζεσαι την ίδια αγάπη για την τεχνολογία, γίνε κι εσύ μέρος αυτής της συναρπαστικής κοινότητας!