Η Hyundai παρουσιάζει το DAL-e, ένα αξιολάτρευτο ρομπότ!

Σε μια προσπάθεια να προσφέρει βοήθεια χωρίς περιττή ανθρώπινη αλληλεπίδραση, η Hyundai παρουσίασε το DAL-e , ένα νέο ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών που είναι αξιολάτρευτο αλλά και λειτουργικό. Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του σε ένα εκθεσιακό χώρο της Hyundai Motor στη νότια Σεούλ σε πιλοτική επιχείρηση. Η εταιρεία λέει ότι μέρος του σκοπού πίσω από το DAL-e είναι να φιλοξενήσει πελάτες που θα ήθελαν να μειώσουν την ανθρώπινη επαφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Το DAL-e προκύπτει από το “Drive you, Assist you, Link with you- experience” και το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με “state-of-the-art τεχνητή νοημοσύνη” σχεδιασμένο για να προσφέρει μια φιλική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Διαθέτει αναγνώριση προσώπου και κατανόησης γλώσσας που θα του επιτρέψει να επικοινωνήσει με πιθανούς πελάτες. 

Σύμφωνα με τον Hyundai , αυτό σημαίνει ότι το ρομπότ μπορεί να αναγνωρίσει πότε κάποιος έχει εισέλθει στην αίθουσα εκθέσεως χωρίς να φοράει μάσκα και να τους συμβουλεύσει να την φορέσουν. Η εταιρεία αναφέρει ότι η ανθρωποειδής παρουσία του DAL-e αποπνέει μια «φιλόξενη αίσθηση» με φυσικά χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με ομαλό διάλογο. 

Το DAL-e μπορεί επίσης να μετακινηθεί, συνοδεύοντας δυνητικά πελάτες γύρω από το εκθετήριο, χάρη σε τέσσερις τροχούς. Υπάρχει μια οθόνη αφής που βρίσκεται στο πάνω μέρος του κεφαλιού του, όπου μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ορισμένα οχήματα και το DAL-e μπορεί επίσης να συνδεθεί ασύρματα σε μια μεγάλη οθόνη στο χώρο. Το DAL-e μπορεί ακόμη και να ζητήσει από τους επισκέπτες να βγάλουν selfie μαζί του!

Εάν η πιλοτική λειτουργία είναι επιτυχής, η εταιρεία ελπίζει να αναπτύξει περισσότερα ρομπότ DΑL-e σε άλλους εκθεσιακούς χώρους της Hyundai και της Kia.

Πηγή: Hyundai

Μοιραστείτε το

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο