Το Instagram κυκλοφόρησε το Edits, μια δωρεάν εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο για iOS και Android, που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το CapCut. Ανακοινώθηκε αρχικά τον Ιανουάριο, κατά τη διάρκεια μιας σύντομης απουσίας του TikTok και του CapCut από τα αμερικανικά app stores, ενισχύοντας την αντίληψη ότι η Meta, ιδιοκτήτρια του Instagram, στοχεύει ευθέως τον ανταγωνιστή της.

Το Edits περιγράφεται ως «εφαρμογή δημιουργίας βίντεο για creators», προσφέροντας εργαλεία για διαχείριση έργων, καταγραφή ιδεών και παρακολούθηση δεδομένων απόδοσης βίντεο. Περιλαμβάνει προηγμένα χαρακτηριστικά που απουσιάζουν από την κύρια εφαρμογή Instagram, όπως AI animations από στατικές εικόνες, αντικατάσταση πράσινης οθόνης και αποκοπή αντικειμένων. Οι δυνατότητες επεξεργασίας μοιάζουν εντυπωσιακά με αυτές του CapCut, κάτι που ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, αναγνώρισε, σημειώνοντας στο Threads ότι το Edits απευθύνεται περισσότερο σε creators παρά σε casual χρήστες.

Η εφαρμογή επιτρέπει τη δημιουργία βίντεο έως 10 λεπτών με ρυθμίσεις ανάλυσης και frame rate, ενώ διαθέτει εργαλεία όπως αυτόματες λεζάντες, φίλτρα, εφέ φωνής και μείωση θορύβου φόντου. Επιπλέον, προσφέρει καρτέλα έμπνευσης, κοινή χρήση drafts και live insights για την απόδοση των Reels. Σε αντίθεση με το CapCut, το Edits εξάγει βίντεο χωρίς watermark, δίνοντας πλεονέκτημα στους creators.
Το Instagram teasάρει ήδη μελλοντικά χαρακτηριστικά, όπως keyframes, περισσότερα AI εργαλεία επεξεργασίας και συνεργασία σε βίντεο μεταξύ χρηστών.
Ακολουθήστε μας στα Social Media και στα Google News:
Διαβάστε περισσότερα στην κατηγορία Tech News