Η Heineken®, σε συνεργασία με τη Bodega και την HMD, παρουσίασε το συλλεκτικό “Boring Phone” – ένα απλό τηλέφωνο που περιορίζει τις τεχνολογικές δυνατότητες για να ενισχύσει τις αυθεντικές ανθρώπινες συνδέσεις. Η καμπάνια, με επίκεντρο τους Zillennials στην Ελλάδα, τονίζει τη σημασία του να είμαστε παρόντες στις στιγμές. Μόλις 100 συσκευές διατίθενται, συμβολίζοντας έναν πιο ουσιαστικό τρόπο διασκέδασης χωρίς ψηφιακούς περισπασμούς. Περισσότερα στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί:

Η Heineken®, σε συνεργασία με το Brand Bodega, experts στο street culture, κυκλοφόρησε το «The BoringPhone» – μια συλλεκτική, ανατρεπτική συσκευή που ήρθε για να γίνει ένα πολυπόθητο gadget.
Η περιορισμένης έκδοσης σειρά «dumb» τηλεφώνων, ειδικά σχεδιασμένων με μειωμένες τεχνολογικές δυνατότητες, δημιουργήθηκε για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν αυθεντικές συνδέσεις στις βραδινές τους εξόδους, αποσυνδεόμενοι από τα smartphones τους.
Κατασκευασμένο από την ευρωπαϊκή εταιρεία καινοτομίας Human Mobile Devices (HMD), το BoringPhone σχεδιάστηκε για να επαναφέρει τη χαρά της απλής, ανθρώπινης επαφής. Κλήσεις. Μηνύματα. Τίποτα άλλο. Ό,τι πραγματικά χρειάζεσαι για να είσαι εκεί.

Η απόφαση της Heineken να φέρει το Boring Phone στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία: έρευνα της εταιρείας έδειξε πως οι Zillennials στη χώρα νιώθουν εγκλωβισμένοι στην ψηφιακή υπερσύνδεση. Πάνω από το 50% των νέων κοιτάζει την οθόνη του πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Και όμως, οι ίδιοι αναζητούν κάτι πιο αυθεντικό. Κάτι πιο αληθινό.
Για να δώσει τοπική διάσταση στην καμπάνια και να «μιλήσει» στη νέα γενιά, η Heineken συνεργάστηκε με τρεις Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου – τον Διονύση Ατζαράκη, την Zoe Pre και τον Μιχαήλ Κρητικό – που μέσα από προσωπικές τους στιγμές αποδεικνύουν ότι οι καλύτερες στιγμές δεν χρειάζονται stories για να μείνουν αξέχαστες. Χρειάζονται απλώς να τις ζήσεις.
Η πρώτη εμφάνιση του Boring Phone στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στο εντυπωσιακό closure party του This is Athens Festival, όπου η Heineken® μετέτρεψε μια νύχτα διασκέδασης σε μια γιορτή της ανθρώπινης σύνδεσης – χωρίς περισπασμούς, χωρίς scroll, μόνο με ουσία.
Μόλις 100 συλλεκτικές συσκευές θα γίνουν διαθέσιμες σε τυχερούς fans. Το Boring Phone δεν είναι απλά ένα τηλέφωνο. Είναι στάση ζωής. Είναι το εισιτήριο για να ξαναβρείς τη χαρά του να είσαι παρών. Στην παρέα. Στην κουβέντα. Στον ρυθμό.
Μάθε περισσότερα για το πως μπορείς να το αποκτήσεις εδώ.
Έρευνα*:
Η Heineken ανέθεσε τη διεξαγωγή έρευνας σε 2.000 χρήστες smartphone της Γενιάς Z και των Millennials, που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία κατανάλωσης αλκοόλ, στις χώρες [Ην. Βασίλειο / ΗΠΑ / Ιταλία / Βραζιλία / Γερμανία / Μεξικό, – 2.000 ανά αγορά]. Η έρευνα διεξήχθη από την OnePoll τον Μάρτιο του 2024. Τα δεδομένα μπορούν να διαχωριστούν ανάμεσα σε Γενιά Z και Millennials, εφόσον ζητηθεί.
Σχετικά με το boring phone
Διαστάσεις | 108 x 55 x 18.9mm, 123g |
Οθόνες | Internal: 2.8” QVGA | External: 1.77” QQVGA |
Κάμερα | 0.3MP + LED flash |
Σχέδιο | Ergonomic flip phone with DualSIM |
Ήχος | FM radio (wired/wireless) |
Σύνδεση | 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | 3.5mm AV jack | Micro USB |
Μπαταρία | 1,450mAh (removable)Up to 6 hrs 3G/4G networks talk time. Up to 20hrs talk time in 2G etworks | Over a week of standby time |
Αποθηκευτικός Χώρος | Internal: 128MB | MicroSD slot up to 32GB |
Φόρτιση | Micro USB |