OpenAI, Perplexity και Yahoo στο παιχνίδι για την αγορά του Chrome

Chrome displayer

Η συνεχιζόμενη αντιμονοπωλιακή αγωγή κατά της Google έχει φέρει στο προσκήνιο την πιθανότητα πώλησης του Chrome, του κυρίαρχου περιηγητή με μερίδιο αγοράς 66,6% παγκοσμίως το 2024. OpenAI, Perplexity και Yahoo έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την απόκτησή του, εάν το δικαστήριο υποχρεώσει τη Google να τον πουλήσει, σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές.

Η OpenAI, βασικός ανταγωνιστής της Google στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε μέσω του επικεφαλής προϊόντων του ChatGPT, Nick Turley, ότι θα εξέταζε την αγορά του Chrome. Η εταιρεία βλέπει τον περιηγητή ως πλατφόρμα για ενσωμάτωση του ChatGPT, προσφέροντας μια «AI-first» εμπειρία. Προηγουμένως, η OpenAI είχε ζητήσει πρόσβαση στο API αναζήτησης της Google για το ChatGPT, αλλά η Google απέρριψε το αίτημα, επικαλούμενη ανταγωνιστικούς λόγους.

Η Perplexity, μια startup τεχνητής νοημοσύνης, εξέφρασε επίσης ενδιαφέρον, με τον επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης Dmitry Shevelenko να δηλώνει ότι η εταιρεία μπορεί να διαχειριστεί τον Chrome χωρίς να μειώσει την ποιότητα ή να χρεώσει τους χρήστες. Ωστόσο, η Perplexity εξέφρασε ανησυχίες για το ενδεχόμενο η OpenAI να αποκτήσει τον Chrome και να θέσει σε κίνδυνο το open-source μοντέλο του Chromium, που αποτελεί τη βάση για πολλούς περιηγητές, όπως ο Edge και ο Brave.

Η Yahoo, ένας παραδοσιακός παίκτης στην αναζήτηση, δήλωσε μέσω του γενικού διευθυντή αναζήτησης Brian Provost ότι η απόκτηση του Chrome θα ενίσχυε σημαντικά το μερίδιό της στην αγορά αναζήτησης, πιθανώς σε διψήφιο ποσοστό. Η Yahoo εργάζεται ήδη σε έναν πρωτότυπο περιηγητή, αλλά θεωρεί τον Chrome ως τον «πιο στρατηγικό παίκτη» στο διαδίκτυο, προσφέροντας ταχύτερη κλιμάκωση.

Ακολουθήστε μας στα Social Media και στα Google News:

Διαβάστε περισσότερα στην κατηγορία Tech News

Exit mobile version